Få nyhetsbrev om kommunens miljö- och klimatarbete

Har du ett intresse och engagemang för miljö och klimat? Då kan du få ett nyhetsbrev som berättar om Uppsala kommuns konkreta miljö- och klimatarbete.

Vill du ha miljö- och klimatrelaterade nyheter och reportage i din inkorg? Nyhetsbrevet Aktuellt: Miljö och klimat tar upp konkreta exempel på vad Uppsala kommun gör på området.

Nyhetsbrevet är en service som levererar ett samlat innehåll om miljö och klimat till våra intresserade invånare. Nyhetsbrevet i sin helhet ligger också på den här sidan.

Prenumerera på nyhetsbrevet

Nyhetsbrevet kommer per mejl fyra gånger per år.

Sprid gärna informationen om nyhetsbrevet till andra som du vet är intresserade av frågor som rör miljö och klimat.

Prenumerera på nyhetsbrevet Aktuellt: Miljö och klimat.

Tidigare nyhetsbrev

Aktuellt: Miljö och klimat mars 2024

Aktuellt: Miljö och klimat december 2023

Aktuellt: Miljö och klimat september 2023

Aktuellt: Miljö och klimat juni 2023

Aktuellt: Miljö och klimat mars 2023

Aktuellt: Miljö och klimat december 2022

Aktuellt: Miljö och klimat september 2022

Aktuellt: Miljö och klimat juni 2022

Information om dina personuppgifter och GDPR

Du som vill prenumerera på nyhetsbrevet kommer registrera din e-postadress i vårt system för digitala utskick. Du kan när som helst välja att avregistrera dig från nyhetsbrevet genom att klicka på länken i nyhetsbrevet du får. Då tar vi bort ditt namn och e-postadress.

Läs mer om GDPR i Uppsala kommun.