Avslutad dialog

Tyck till om förslag till nytt kulturpolitiskt program

Vi sammanställer och analyserar synpunkterna.

På denna sida publicerar vi resultatet av dialogen.

Dialogen innan den avslutades

Dialogen pågick mellan

till

Sammanfattning

Kulturnämnden har tagit fram ett förslag till ett nytt kulturpolitiskt program. Nu har du möjlighet att lämna dina synpunkter på förslaget innan det skickas vidare till kommunfullmäktige för beslut.

Beskrivning

Förra hösten genomförde vi flera medborgardialoger för att ta reda på vad ett nytt kulturpolitiskt program ska innehålla. Med hjälp av era synpunkter har vi skapat ett förslag som du nu kan tycka till om.

Läs förslaget till nytt kulturpolitiskt program  (PDF, 212 KB)

Vi behöver dina synpunkter på förslaget

Nu är det dags för nästa steg i arbetet. Vi vill veta vad du tycker om förslaget för att kunna revidera och göra det slutgiltiga förslaget så bra som möjligt.

Vi behöver ditt svar senast 14 september.

Slutgiltigt förslag skickas vidare för beslut

När dialogen är slut reviderar vi förslaget och skickar det vidare till kommunfullmäktige för beslut.