Kakor på uppsala.se

Vi använder nödvändiga kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera.

Vi skulle vilja sätta lite fler kakor för olika funktioner som hjälper dig som användare.
Vi vill också sätta kakor för statistik så vi kan analysera och förbättra webbplatsen.
Du kan när du vill ändra dina inställningar.

Ledigt jobb

Samordnare till Nattpatrullen

Diarienr:
ALN-2022-00461
Arbetsplats:
Nattpatrullen
Förvaltning:
Vård- och omsorgsförvaltningen
Publicerad:
Sista ansökningsdag:

Vill du arbeta med planering, administration och bemanning? Är du strukturerad, serviceinriktad och lugn? Då kan du vara den vi söker! Välkommen med din ansökan! 

Vi på nattpatrullen söker en ny samordnare som vill arbeta med utveckling och kvalitet där brukarnas trygghet är i fokus. Arbetet är till största del förlagd dagtid men kvällar förekommer vid tex APT. Vi har våra kontor på Fyrislundsgatan 68.

Ditt uppdrag

I den här rollen kommer du arbeta med sjuk- och friskanmälan, bemanning, semesterplanering, schemaläggning, statistik, samtal med brukare och körschema med mera. I arbetet ingår även att jobba med utveckling och olika system. 

Din bakgrund

Vi söker dig som har gymnasieutbildning. Har du dessutom eftergymnasial utbildning är det en fördel. Vi ser att du har erfarenhet av hemvård, att arbeta som samordnare och processinriktat arbetssätt. Vi ser också att du har goda muntliga och skriftliga kunskaper i svenska samt goda kunskaper i Office-paketet. 

Som person är du serviceinriktad, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du är lugn och samlad i olika situationer och har förmågan att fokusera på rätt saker. Vidare har du en förmåga att strukturera, planera och prioritera ditt arbete och du samarbetar bra med andra. Dessutom förstår du ekonomiska samband, har förmåga till helhetssyn samt en god ledarskapsförmåga. 

Upplysningar

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, kontakta:
Yvan Bugabo, administratör, 018-727 79 63
Eva Kreuzer, verksamhetschef, 018-727 59 88. 

Facklig företrädare: Kommunal, 010-442 88 16. 

Har du frågor gällande registrering av din ansökan, kontakta enheten för kompetensförsörjning: 018-727 26 59. 

I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.

Om vår organisation

Välkommen till vård- och omsorgsförvaltningen. Här arbetar vi med stöd och vård till äldre och till personer med funktionsnedsättning. Det handlar om öppna insatser, hemtjänst, korttidsvård, särskilt boende, LSS-verksamhet, personlig assistans, socialpsykiatri och hälso- och sjukvård. Målet är att äldre och personer med funktionsnedsättning ska kunna leva ett så aktivt och självständigt liv som möjligt. Förvaltningen ansvarar också för biståndshandläggning, strategisk planering, upphandling och uppföljning.

Mer information om vår organisation hittar du på uppsala.se

Inom vård- och omsorgsförvaltningen har vi heltid som norm. Det innebär att alla tillsvidareanställda medarbetare i grunden har en heltidsanställning. Vid en eventuell intervju ges mer information om vad det innebär i denna tjänst.
Undantagna (från heltid som norm) är personliga assistenter.

Anställningsvillkor

Anställningsform: Tillsvidareanställning Omfattning: 100% Tillträde: Enligt överenskommelse Lönebeskrivning: Enligt överenskommelse

Information

Dina personuppgifter kommer att användas för att administrera din ansökan inom Uppsala kommun.

När du söker jobb hos oss vill vi att du gör detta online. Klicka på knappen nedan ”Sök jobbet”.

Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska ringa det telefonnummer som finns angivet vid "Har du frågor gällande registrering av din ansökan" så kommer du att bli guidad vidare för en säker ansökningsprocess.

Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

Sök jobbet