Vem gör skillnad för dig eller någon i din närhet?

Varje år delar Uppsala kommun ut omsorgspriset till medarbetare som gör skillnad för Uppsalaborna i sitt arbete. Nu kan du nominera årets vinnare!

Omsorgspriset vinnare 2023
2023 års vinnare av omsorgspriset

Vet du någon som i sitt arbete bidrar till bättre livskvalitet för dig själv, eller någon du bryr dig om? Då kan du nominera den personen till omsorgspriset.

Omsorgspriset går till personal som arbetar inom vård, omsorg och socialtjänst i Uppsala kommun eller på uppdrag av kommunen.

Genom att lyfta framgångsrika exempel vill vi stärka yrkesstoltheten och inspirera till innovation och utveckling.

Nominera till omsorgspriset under perioden 4 mars–24 mars.