Avslutad dialog

Tidig medborgardialog om Uppsala kommuns översiktsplan 2022-2024

Vi sammanställer och analyserar synpunkterna.

På denna sida publicerar vi resultatet av dialogen.

Dialogen innan den avslutades

Dialogen pågick mellan

till

Hur kommunen utvecklas hållbart på ett ekonomiskt, ekologiskt och socialt sätt styrs i Översiktsplanen. Den uppdateras nu och din medverkan är viktig. Vi kommer att genomföra flera olika former av medborgardialoger fram till 2024 – i olika faser och med olika fokus. Här kan du delta i en lite annorlunda enkätundersökning där du får tänka kring vad ditt boende, din fritid och din sysselsättning betyder för dig och om du önskar att något skulle vara annorlunda.

Beskrivning

I den här tidiga medborgardialogen inför vår uppdatering av översiktsplanen kan du delta i en lite annorlunda enkät. I enkäten får du tänka kring vad ditt boende, din fritid och din sysselsättning betyder för dig och om du önskar att något skulle vara annorlunda. Det finns inga rätt eller fel i dina svar, det är din upplevelse som är viktig. Du gör så mycket eller lite du vill och kan avsluta enkäten på flera ställen.

Dina reflektioner i enkäten behandlas anonymt.