Kommunen bjuder in till samtal med arrangörer av evenemang

Uppsala kommun utreder just nu hur kommunen arbetar med såväl egna som att stötta andras evenemang. I samband med detta vill utredningen gärna få in tankar och inspel från föreningar och andra som arrangerar evenemang.

Utomhuskonsert med många personer som sträcker upp sina händer

Det finns nu möjlighet att boka ett enskilt, digitalt möte, där du som arrangör under 30 minuter kan framföra dina tankar om kommunen som samarbetspartner inför, under och efter att du arrangerat ett evenemang. Det kan gälla evenemang med betalande åskådare eller besökare till evenemang med fritt inträde.

Boka tid för möte

Du kan boka tid för att ha ett möte under tiden till och med 10 november under dagtid 9.00-17.00. Skicka önskemål om dag och tid till johan.gunn@uppsala.se