Välkommen på samråd om den finskspråkiga äldreomsorgen

Kutsu neuvonpitoon. Teema: suomenkielinen vanhustenhuolto Uppsalan kunnassa.

Kutsu neuvonpitoon

Teema: suomenkielinen vanhustenhuolto Uppsalan kunnassa

Uppsalan kunta kutsuu avoimeen neuvonpitoon, jossa keskustellaan suomenkielisestä vanhustenhuollosta kunnassa. Saat tietoa siitä, mitä suomenkielisille ikäihmisille tarjotaan, miten otat yhteyttä kuntaan ikäihmisiä koskevissa asioissa ym. Kysymykset ja dialogi. Kysymyksiä voi hyvin lähettää ennen kokousta, katso sähköpostiosoite alla. Keskustelemme neuvonpidossa suomeksi ja ruotsiksi. Tarjoamme kahvia ja voileipiä. Tervetuloa!

Aika: torstai 16. maaliskuuta 2023 klo 17.00–18.30
Paikka: Stadshuset, Kommunstyrelsesalen
Ilmoittaudu viimeistään 9. maaliskuuta, puh: 018-727 18 32, sähköposti: nina.klinge-nygard@uppsala.se

Ilmoita ruokapreferenssisi ja lähetä mahdolliset kysymyksesi ilmoittautumisen yhteydessä.

Inbjudan till samråd

Tema: den finskspråkiga äldreomsorgen i Uppsala kommun

Uppsala kommun bjuder in till ett öppet samråd där vi pratar om den finskspråkiga äldreomsorgen i kommunen. Du får information om vad som erbjuds finskspråkiga äldre, hur du kontaktar kommunen i äldrefrågor med mera. Vi vill höra dina frågor och tankar. Det går bra att skicka frågor innan mötet, till nina.klinge-nygard@uppsala.se. På samrådet pratar vi både finska och svenska. Vi bjuder på kaffe och smörgås. Välkommen!

Tid: torsdag 16 mars 2023 17.00–18.30
Plats: Stadshuset, Kommunstyrelsesalen
Anmäl dig senast 9 mars, telefon: 018-727 18 32, e-post: nina.klinge-nygard@uppsala.se

Ange kostpreferenser och skicka dina eventuella frågor i samband med anmälan.