Nyhetsbrev och informationsmaterial

city.jpg

Nyhetsbrev Näringsliv Uppsala

Prenumerera på kommunens nyhetsbrev Näringsliv Uppsala om du vill bli uppdaterad om nyheter från företagarstaden Uppsala.

Registrera din e-post för att prenumerera på nyhetsbrevet

Läs nyhetsbrev

Nyhetsbrev näringsliv Uppsala april 2024

Nyhetsbrev näringsliv Uppsala mars 2024

Nyhetsbrev näringsliv Uppsala februari 2024

Julhälsning från avdelningen näringsliv och destination december 2023

Nyhetsbrev näringsliv Uppsala december 2023

Nyhetsbrev näringsliv Uppsala november 2023

Nyhetsbrev näringsliv Uppsala oktober 2023

Konjunkturrapport

Stockholm Business Alliance följer konjunkturutvecklingen i Stockholmsregionen varje kvartal. Läs konjunkturrapporterna.

Uppsalabilder – media

På Uppsalas mediabank hittar du filmer, bilder och texter som är fria att använda för alla som vill bidra till marknadsföringen av vår stad och landsbygd.

Hantering av personuppgifter

Uppsala kommun behandlar personuppgifter enligt dataskyddsförordningen (GDPR). Kommunstyrelsen ansvarar för hanteringen av dina personuppgifter i detta formulär. Kontakta kommunstyrelsen

Vi samlar in uppgifterna för att kunna sprida nyheter och information om samhällsutvecklingen i Uppsala till berörda aktörer. Det gör vi utifrån den rättsliga grunden allmänt intresse.

Vi sparar uppgifterna så länge arbetet med stadsutveckling pågår.

Begär utdrag eller klaga

Om du vill ta del av de uppgifter vi har sparade om dig kan du begära ett registerutdrag. Du har rätt att få uppgifterna inom 30 dagar.
Läs om dina rättigheter som uppgiftslämnare

Om du tycker att vi behandlar dina personuppgifter i strid med dataskyddslagstiftningen kan du klaga hos Integritetsskyddsmyndigheten .