Mål och budget

Förslag till mål och budget 2022 med plan för 2023-2024

Här kan du läsa Mittenstyrets och övriga partiers förslag till mål och budget för 2022 med plan för 2023-2024.

Mål och budget - vägen till beslut

Mittenstyrets förslag utskickat till nämnder och bolag för yttande

Kommunstyrelsens arbetsutskott beslutade 7 september att Mittenstyrets förslag till Mål och budget ska skickas ut till nämnder och bolag för yttrande och kvalitetssäkring. Nämnder och bolag har till 29 september på sig att komma med inspel och förslag på justeringar.

Mittenstyrets slutliga förslag och övriga partiers förslag till kommunstyrelsen

Mittenstyrets slutliga förslag läggs fram i samband med kommunstyrelsens möte 20 oktober. Då presenterar även övriga partier sina förslag till budget.

Mittenstyrets slutliga förslag och övriga partiers förslag kommer att publiceras på denna sida.

Beslut i kommunfullmäktige

Kommunfullmäktige tar beslut om mål och budget 8-9 november och den börjar gälla 1 januari 2022.

Mer om mål och budget

Arbetet med Mål och budget - så går det till